Työnäytteet

Video tehtiin lääkintäalan tapahtumaan ja sen tarkoitus on välittää tietoa uudesta innovaatiosta. Alusta alkaen oli selvää, että mukaan halutaan tarinallinen elementti, joka sitoo hankkeen tekniset elementit yhteen. Taustalla on tosi tarina diabeteslapsen vanhempien huolesta.

HUS

RePackin mullistava konsepti tuotiin esiin 90-luvun Music Television-henkisellä tietoiskulla. Spotti viestittää, että eettisten ja ympäristöä säästävien valintojen tekeminen voi olla myös rentoa ja helppoa.

RePack

Onnellisuusvalmentaja Auli Malimaa julkaisi kirjan. Mainosspotissa haluttiin nostaa esiin paitsi Aulia persoonana ja valmentajana, myös havainnollistaa, miltä sisäinen riivaaja tuntuu, ja miten sen kanssa voi elää.

Iloversum

Yhteistyössä Viestintätoimisto Aivelan kanssa
Yritysfuusion viestintämateriaaliksi tuotettu video. Kameran eteen haluttiin fuusiotilanteessa nostaa muitakin hahmoja kuin yrityksen toimitusjohtaja. Tavoitteena oli korostaa yhdessä tekemistä ja tuoda osapuolten vilpitön innostus esiin.

Rainmaker

Yhteistyössä Kiva Filmsin kanssa.
Nuorisoliiton nuoret aikuiset ympäri Pohjolaa (mm. Venäjältä, Kanadasta, Yhdysvalloista ja Pohjoismaista) kokoontuivat Helsinkiin pohtimaan, millaisia tekoja tulevaisuuden päättäjiltä vaaditaan ympäristön kannalta. Rumpu ja Kiva Films toteuttivat viikonlopun aikana koulutuksen, jonka avulla nuoret itse suunnittelivat ja toteuttivat lyhyet videot somejakeluun.

Pohjola Nordenin Nuorisoliitto

Irlannin taekwondoliitto ja iso hotellikompleksi tavoittelivat World Cup 2022 järjestämistä Irlannissa. Olemassa olevasta materiaalista koostettu promovideo, jossa korostettiin paikallisia vahvuuksia sekä rinnastettiin rivitanssin ja taekwondo-ottelun visuaalisia yhtäläisyyksiä.

World Cup -promootio, Irish