Työnäytteet
Vastuu ja vapaus sekä luottamus ja rento tunnelma tulevat esiin, kun kolme työntekijää kertovat, millaista on olla digiteamiläinen.
Digiteam työnantajana
Keraamisen kruunun valmistusprosessi vaatii korkeaa teknologiaa sekä osaavaa käsityötä.
Kukontorin hammaslääkärit
Hernetilalla pidetään huolta siisteydestä ja nähdään vaivaa sen eteen, että jatkuvasti toistuva työ olisi mahdollisimman helppoa.
Mela Hyvät käytännöt – Kylä-Köönikän tila
Sinikka Lakkinen pyörittää maitotilaa yksin, mutta työturvallisesti. Eläimet ovat Sinikalle voimavara.
Mela Hyvät käytännöt – Tekomaan tila
Maatalouslomittajan työ on todella vastuullista ja vaatii monipuolista osaamista. Kampanjavideon loistolomittajat selvästi nauttivat työstään.
Mela Loistolomittaja
Valtava määrä koulutettuja ammattilaisia toimii koko ajan arjessamme huomaamattomasti taustalla. Taustalta näkyväksi -kampanjan videoissa ammattilaiset pääsevät hetkeksi parrasvaloihin. Kymmenen videon sarja.
Akavan Erityisalat
Kahvi- ja teekauppa Muki sijaitsee Töölössä. Verkkokauppaa mainostettiin jazzahtavalla somevideolla.
MUKI
Sosiaalialan ammattilaiselle asiakkaan rahantilanteestaan kokema häpeä voi olla vaikea kohdata. Ammattilaisen ei itse pidä lähteä tunteeseen mukaan, sen sijaan vierelle asettuminen on tärkeä taito.
Takuusäätiö – Taloustsempparit
Turvallinen maatila 2020 -kilpailun voittajatilalla on opittu aiemmista virheistä ja panostettu siihen, että työ olisi mahdollisimman vaivatonta ja turvallista.
Mela
Häpeä omasta rahatilanteesta voi lamauttaa. Murra Häpeä -kampanjan kolme rohkeaa talousvaikeuksiin joutunutta ihmistä kertoo oman tarinansa. Kolmen videon sarja.
Takuusäätiö
Suihku voi olla kauhea paikka. Hiusten hyvinvointituotetta mainostava somevideo lainaa Hitchcockin kauhuklassikon elementtejä.
Nu Skin
Kaupunkiruokaa -näyttelyyn editoitu näyttelyvideokooste Yleisradion toimittamasta materiaalista.
Solar Foods
Somevideosarjassa fiilisteltiin, miltä tuntuu ajaa maastossa eri laitteilla. Esimerkiksi maastoauton vieminen metsään on yhdenlaista tanssia.
Pois Tieltä! -safarit
Videosarjan ”Tilaa toipua” jakso. Minidokkareissa toipujat ja läheiset kertovat, miten A-Kiltatoiminta on auttanut heitä kohti uudenlaista elämää.
A-Kiltojen liitto
Video tehtiin lääkintäalan tapahtumaan esittelemään uutta innovaatiota. Mukaan haluttiin tarinarunko, joka sitoo hankkeen tekniset elementit yhteen. Taustalla on tosi tarina diabeteslapsen vanhempien huolesta.
HUS
RePackin mullistava konsepti tuotiin esiin 90-luvun Music Television-henkisellä tietoiskulla. Spotti viestittää, että eettisten ja ympäristöä säästävien valintojen tekeminen voi olla myös rentoa ja helppoa.
RePack
Onnellisuusvalmentaja Auli Malimaa julkaisi kirjan. Mainosspotissa haluttiin nostaa esiin paitsi Aulia persoonana ja valmentajana, myös havainnollistaa, miltä sisäinen riivaaja tuntuu, ja miten sen kanssa voi elää.
Iloversum
Yhteistyössä Viestintätoimisto Aivelan kanssa
Yritysfuusion viestintämateriaaliksi tuotettu video. Kameran eteen haluttiin fuusiotilanteessa nostaa muitakin hahmoja kuin yrityksen toimitusjohtaja. Tavoitteena oli korostaa yhdessä tekemistä ja tuoda osapuolten vilpitön innostus esiin.
Rainmaker
Yhteistyössä Kiva Filmsin kanssa.
Nuorisoliiton nuoret aikuiset ympäri Pohjolaa (mm. Venäjältä, Kanadasta, Yhdysvalloista ja Pohjoismaista) kokoontuivat Helsinkiin pohtimaan, millaisia tekoja tulevaisuuden päättäjiltä vaaditaan ympäristön kannalta. Rumpu ja Kiva Films toteuttivat viikonlopun aikana koulutuksen, jonka avulla nuoret itse suunnittelivat ja toteuttivat lyhyet videot somejakeluun.
Pohjola Nordenin Nuorisoliitto
Irlannin taekwondoliitto ja iso hotellikompleksi tavoittelivat World Cup 2022 järjestämistä Irlannissa. Olemassa olevasta materiaalista koostettu promovideo, jossa korostettiin paikallisia vahvuuksia sekä rinnastettiin rivitanssin ja taekwondo-ottelun visuaalisia yhtäläisyyksiä.
World Cup -promootio, Irish