Työnäytteet

Maatalouslomittajan työ on todella vastuullista ja vaatii monipuolista osaamista. Kampanjavideon loistolomittajat selvästi nauttivat työstään.

Mela Loistolomittaja

Valtava määrä koulutettuja ammattilaisia toimii koko ajan arjessamme huomaamattomasti taustalla. Taustalta näkyväksi -kampanjan videoissa ammattilaiset pääsevät hetkeksi parrasvaloihin. Kymmenen videon sarja.

Akavan Erityisalat

Kahvi- ja teekauppa Muki sijaitsee Töölössä. Verkkokauppaa mainostettiin jazzahtavalla somevideolla.

MUKI

Sosiaalialan ammattilaiselle asiakkaan rahantilanteestaan kokema häpeä voi olla vaikea kohdata. Ammattilaisen ei itse pidä lähteä tunteeseen mukaan, sen sijaan vierelle asettuminen on tärkeä taito.

Takuusäätiö – Taloustsempparit

Turvallinen maatila 2020 -kilpailun voittajatilalla on opittu aiemmista virheistä ja panostettu siihen, että työ olisi mahdollisimman vaivatonta ja turvallista.

Mela

Häpeä omasta rahatilanteesta voi lamauttaa. Murra Häpeä -kampanjan kolme rohkeaa talousvaikeuksiin joutunutta ihmistä kertoo oman tarinansa. Kolmen videon sarja.

Takuusäätiö

Suihku voi olla kauhea paikka. Hiusten hyvinvointituotetta mainostava somevideo lainaa Hitchcockin kauhuklassikon elementtejä.

Nu Skin

Kaupunkiruokaa -näyttelyyn editoitu näyttelyvideokooste Yleisradion toimittamasta materiaalista.

Solar Foods

Somevideosarjassa fiilisteltiin, miltä tuntuu ajaa maastossa eri laitteilla. Esimerkiksi maastoauton vieminen metsään on yhdenlaista tanssia.

Pois Tieltä! -safarit

Videosarjan ”Tilaa toipua” jakso. Minidokkareissa toipujat ja läheiset kertovat, miten A-Kiltatoiminta on auttanut heitä kohti uudenlaista elämää.

A-Kiltojen liitto

Video tehtiin lääkintäalan tapahtumaan esittelemään uutta innovaatiota. Mukaan haluttiin tarinarunko, joka sitoo hankkeen tekniset elementit yhteen. Taustalla on tosi tarina diabeteslapsen vanhempien huolesta.

HUS

RePackin mullistava konsepti tuotiin esiin 90-luvun Music Television-henkisellä tietoiskulla. Spotti viestittää, että eettisten ja ympäristöä säästävien valintojen tekeminen voi olla myös rentoa ja helppoa.

RePack

Onnellisuusvalmentaja Auli Malimaa julkaisi kirjan. Mainosspotissa haluttiin nostaa esiin paitsi Aulia persoonana ja valmentajana, myös havainnollistaa, miltä sisäinen riivaaja tuntuu, ja miten sen kanssa voi elää.

Iloversum

Yhteistyössä Viestintätoimisto Aivelan kanssa
Yritysfuusion viestintämateriaaliksi tuotettu video. Kameran eteen haluttiin fuusiotilanteessa nostaa muitakin hahmoja kuin yrityksen toimitusjohtaja. Tavoitteena oli korostaa yhdessä tekemistä ja tuoda osapuolten vilpitön innostus esiin.

Rainmaker

Yhteistyössä Kiva Filmsin kanssa.
Nuorisoliiton nuoret aikuiset ympäri Pohjolaa (mm. Venäjältä, Kanadasta, Yhdysvalloista ja Pohjoismaista) kokoontuivat Helsinkiin pohtimaan, millaisia tekoja tulevaisuuden päättäjiltä vaaditaan ympäristön kannalta. Rumpu ja Kiva Films toteuttivat viikonlopun aikana koulutuksen, jonka avulla nuoret itse suunnittelivat ja toteuttivat lyhyet videot somejakeluun.

Pohjola Nordenin Nuorisoliitto

Irlannin taekwondoliitto ja iso hotellikompleksi tavoittelivat World Cup 2022 järjestämistä Irlannissa. Olemassa olevasta materiaalista koostettu promovideo, jossa korostettiin paikallisia vahvuuksia sekä rinnastettiin rivitanssin ja taekwondo-ottelun visuaalisia yhtäläisyyksiä.

World Cup -promootio, Irish